INICIEM LA QUARTA SETMANA!

Un cop superada la setmana de l'ambició, iniciem la quarta setmana amb molta il·lusió. Avui ens hem trobat una carta a la bústia on deia el següent: 


Bon dia, nens i nenes! 

Ja anem per la quarta corona! Carai, com hem treballat! Estic molt content, ja hem après que era el respecte, l'empatia, el treball en equip i l'ambició! 

A més... la setmana passada va ser molt intensa!  Vaig veure que vau anar al Salting, al Planeta Màgic, a la Platja d'Empúries i a l'Hípica de Bosquerós!  Quines sortides més divertides! 

Voleu saber què toca aquesta setmana? NUTRICIÓ I HIGIENE. Sabeu què és? 

La nutrició és l'hàbit de menjar de manera saludable i de tot. En canvi, la higiene és l'hàbit de tenir cura d'un mateix sigui rentant-se les dents sovint o dutxar-se. 

Aquesta setmana hi ha la nit al casal! Vull veure com us raspalleu les dents després de sopar! Que divertit dormir amb tots els monitors! 

Apa! Tinc moltes ganes de veure com ho treballeu! Jo ara vaig esmorzar fruita... que vagi molt bé la setmana! 







Comentaris